Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Κάτι πρωινά

Είναι κάτι πρωινά που ξυπνάω μα δεν μπορώ να ξυπνήσω.
Μένω στο κρεβάτι για ώρα, κοιτάζοντας τους τοίχους, έπειτα κλείνοντας πάλι τα μάτια γιατί δεν είναι αυτή η πραγματικότητα στην οποία θα ήθελα να βρίσκομαι. Απλώς μένω στο κρεβάτι και περιμένω.

Ίσως σήμερα γίνει το θαύμα, λέω. Ίσως σήμερα χτυπήσει η πόρτα κι είσαι εσύ.
Με άδεια τα χέρια σου, δε θέλω να φέρεις τίποτα. Η παρουσία σου είναι αρκετή. Παραπάνω από αρκετή, για να είμαι ακριβής.
Κι έτσι ο χρόνος περνάει και όσο περιμένω στο κρεβάτι μου, ο χώρος γεμίζει με αναμνήσεις. Σαν να προβάλλονται οι σκέψεις μου στους τοίχους. Σαν να υπάρχει κάπου ένας κρυμμένος προτζέκτορας που παίζει ξανά και ξανά την ίδια ταινία. Μία ταινία που έπρεπε να τελειώσει γιατί η χρηματοδότησή της κόπηκε απότομα. Τι κι αν οι ηθοποιοί ήταν ταλαντούχοι και φτιαγμένοι για τους ρόλους; Τι κι αν το σενάριο είχε κλέψει την καρδιά του κοινού; No money, no honey!
Ε βλέπω κι εγώ την ταινία μου, αφού είμαι "αναγκασμένη" και δεν ξέρω πώς να κλείσω τον προτζέκτορα και με πιάνει το παράπονο. Μετά θυμώνω. Πιο μετά απογοητεύομαι. Και στο τέλος, συνειδητοποιώ. Πως η ταινία τελείωσε και ευχαριστούμε που μας παρακολουθήσατε!

Μα δεν είχε καλό τέλος !, φωνάζω και βάζω τα κλάματα. Πρέπει να έχει καλό τέλος. Φαινόταν πως θα έχει. Θέλω τα λεφτά μου πίσω, ακούς; Δεν μπορείς κάθε μέρα να με ξυπνάς με μία ιστορία χωρίς καλό τέλος!, ουρλιάζω μα δεν απαντάει κανείς.

Κάπως έτσι παίρνω την απόφαση να σηκωθώ. Η πόρτα δε χτυπάει ποτέ. Κι η ταινία δεν τελειώνει ποτέ διαφορετικά. Ποιος μπορεί να με κατηγορήσει, όμως, που κάθε βράδυ εύχομαι να με ξυπνήσει το κουδούνι και να είσαι επιτέλους εσύ; Να ξαπλώσεις μαζί μου σε αυτό το μεγάλο, κρύο κρεβάτι με τα μωβ σεντόνια και να γράψουμε μαζί το σενάριο απ' την αρχή. Ξέρεις,άλλωστε, πόσο μου αρέσει να γράφω.
Σηκώνομαι, με τα μάτια πρησμένα και την καρδιά μου επίσης. Άλλη μια μέρα σε ένα κόσμο όπου οι ταινίες δεν έχουν happy ending . Πόσο μάλλον, αν στην ταινία πρωταγωνιστείς εσύ. Good morning to me!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου