Η γωνιά σου

Συνέπεια μιας ερώτησης η ανάρτησή μου σήμερα.

Έχοντας μείνει μόνη με την ξαδέρφη μου αρχίσαμε -εκείνη άρχισε βασικά, κλασσική λάτρης των υπεραναλύσεων ,όπως κι εγώ άλλωστε- να συζητάμε.
Με ρώτησε τι κάνω όταν είμαι στεναχωρημένη.

"Γράφω και χορεύω."

Βγήκε τόσο φυσικά, χωρίς καθόλου σκέψη και με απόλυτη σιγουριά.
Ξέρω τι πρέπει να κάνω όταν όλα μοιάζουν σκούρα..θα γράψω και θα γράψω κι άλλο κι άλλο μέχρι να καταλήξω σ' ένα θετικό συμπέρασμα ύστερα απ'  τις συνηθισμένες μου αναλύσεις.
Και μέχρι τότε θα έχω αποχαιρετήσει αυτό που με απασχολούσε.

Ή θα χορέψω και θα χορέψω κι άλλο κι άλλο μέχρι που θα πέσω στο κρεβάτι ανακουφισμένη που η καρδιά μου χτυπά τόσο δυνατά από την έντονη δραστηριότητα κι όχι από κάποιο αρνητικό συναίσθημα.
Θα χορέψω και εκεί θα πω σίγουρα αυτά που θέλω να πω.
Και θα τα πω στο άτομο που εμπιστεύομαι πιο πολύ. Τον εαυτό μου.
Γιατί εν τέλει αν δεν πεις την αλήθεια πρώτα στον εαυτό σου, τότε με σιγουριά δεν θα φτάσει ποτέ πέρα απ' τα σύνορα του υποσυνείτητού σου.

Έχοντας βρει αυτούς τους τρόπους να λέω την αλήθεια στον εαυτό μου ,μπορώ να ξεπερνώ κάθε τι που με απασχολεί. Γιατί η αλήθεια είναι το πρώτο βήμα για την επίλυση ενός προβλήματος.

Αλήθεια..εσύ τι κάνεις όταν είσαι στεναχωρημένος?

Σε περίπτωση που δεν έχεις απάντηση, μη χάνεις καιρό.
Είναι σημαντικό να ξεσπάς κάπου -κατά προτίμηση όχι σε πρόσωπο, αγαπημένο και μη-
Να έχεις μια γωνιά της καθημερινότητάς σου που θα χωρέσεις όλα σου τα συναισθήματα.
Δε χρειάζεται να είναι μεγάλη .
Αρκεί να υπάρχει. Αρκεί να είναι δική σου.

Μετά από συζήτηση με καλό μου φίλο,κατέληξα στο ότι η γωνιά αυτή είναι απαραίτητη.
Μου είπε πως κουράστηκε. Πως τα βαρέθηκε όλα και θέλει απλά να τρέξει.
Απλά να τρέξει. Δεν ξέρω που θέλει να πάει -ίσως σε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο ή και πουθενά- μα κατέληξα πως η γωνιά για την οποία σας μιλάω ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
Σχολείο ,σπίτι, διάβασμα, φροντηστήριο ,σπίτι και πάλι διάβασμα. Αν η καθημερινότητα αυτή σου είναι γνώριμη, ίσως θα 'πρεπε να αρχίσεις να χτίζεις κι εσύ τη δική σου γωνιά.

Κι εκεί θα τοποθετήσεις όλες σου τις προμήθειες .Όταν θα σου χρειαστούν ,όχι μόνο θα γνωρίζεις ποιό είναι το γιατρικό αλλά και που θα το βρεις. Στη γωνιά σου.

Κι αν θέλεις συμβουλές σε αυτό σου το χτίσιμο, είναι ανώφελο να τις ζητήσεις.
Γιατί κανείς δεν μπορεί να ξέρει πως θέλεις να μοιάζει η γωνιά σου αυτή.

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως πρέπει να θέλεις να είσαι συνέχεια να είσαι κοντά της.
Αυτό είναι το μυστικό.

Comments

Popular Posts