Συνέχισε!

"Πάλι."
"Συνέχισε"
"Ακόμη μια φορά"
"Μη σταματάς"

Λέξεις και φράσεις που κάποτε άκουγα καθημερινά από τις προπονήτριές μου.
Είναι αλήθεια πως η ρυθμική μου έμαθε πάρα πολλά. Ήδη από μικρή ηλικία είχα μάθει να προγραμματίζω και να οργανώνομαι , αλλιώς πως θα τα έβγαζα πέρα με την τετράωρη καθημερινή προπόνηση και το σχολείο? Η επιμονή κι η υπομονή μου έγιναν συνήθεια. Πείσμα και πάλι πείσμα - εντάξει, αυτό ίσως και να επηρέασε λιγάκι τον τώρα εαυτό μου! - . Πείσμα γιατί δεν πρέπει να σταματήσω.  Πείσμα γιατί πρέπει να κουραστείς για να πετύχεις. Και νομίζω πως είμαι τυχερή που το έμαθα από τα 8 μου.

Γνώριζα πως κάθε μέρα στις 5 παρά έπρεπε να βρίσκομαι στο γυμναστήριο. Αν αργούσα, θ' άκουγα κατσάδιασμα. Από τότε δεν αργώ ποτέ στα ραντεβού μου. Συνέπεια.

Γνώριζα πως αν δε βάλω τα δυνατά μου στις προπονήσεις , οι αγώνες θα είναι χαμένοι από χέρι. Και ποιός θα θυσίαζε αμέτρητες ώρες απ' τη ζωή του αν δεν είχε τη φιλοδοξία για ανταμοιβή των κόπων του? Κανείς, άρα από τότε έχω τυπώσει καλά στο μυαλό μου πως "τα αγαθά κόποις κτώνται". Προσπάθεια/Φιλοτιμία/Φιλοδοξία/Σκοπός

Ζύγισμα πριν και μετά την προπόνηση για να φανεί το ποιός "ίδρωσε" και ποιός όχι! Που σημαίνει δύο πράγματα : Μη φας του σκασμού πριν έρθεις και δούλεψε πολύ πριν φύγεις! Που σημαίνει τι? Δε θα φας πολύ και θα κουραστείς κατά τη διάρκεια για να είσαι εντάξει στις σχέσεις σου με τη ζυγαριά! Αποτέλεσμα : Για να πάρεις αυτό που θες μπορεί να χρειαστούν θυσίες.

Τραύματα στους αστραγάλους, η μέση πονάει,τα γόνατα,οι αρθρώσεις.. Ένα σαράβαλο! Μα τόσο ενεργητικό και χαρούμενο σαράβαλο στοιχηματίζω πως δεν έχεις ξαναδεί.. γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε η γυμναστική αυξάνει την έκκριση σεροτονίνης που συμβάλει στην καλή διάθεση. Ένα χαρούμενο σαράβαλο λοιπόν. Δεν είναι κακό.

Απογοητευόμουν αν κάτι δεν έκανα καλά μα ήξερα πως δεν έπρεπε να σταματήσω. Και συνέχιζα να χορεύω και να χορεύω κι ας είχα κάνει του κόσμου τα λάθη. Το πριν δε μετρούσε. Ήταν κάτι συντελεσμένο άρα δεν μπορούσα να το αλλάξω. Μπορούσα όμως να εκτελέσω με επιτυχία την επόμενη άσκηση. Κι ίσως έτσι να μπορούσα να επανορθώσω για τα προηγούμενα λάθη. Φανταστείτε
να σταματούσα τη στιγμή μετά το λάθος και να το σκεφτόμουνα. Όχι μόνο ο χρόνος δε θα γύριζε πίσω μα εγώ θα έχανα τη στιγμή και τη στιγμή μετά από αυτή τη στιγμή και άντε μετά να μπεις σ' ένα πρόγραμμα!

Πάντα μου άρεσε όταν κάποιος παρομοίαζε τη ζωή με το χορό ,γιατί μου μιλούσε σε μια οικεία γλώσσα και η παρομοίωση αυτή ήταν πραγματικά επιτυχημένη. Όπως ακριβώς ,λοιπόν, δεν διανοείσαι να σταματήσεις κατά τη διάρκεια μιας χορογραφίας γιατί θα χάσεις βαθμούς, έτσι και απ' τη ζωή σου δεν πρέπει να χάνεις ούτε μια τόση δα στιγμή! Γιατί αυτή τη φορά οι βαθμοί παίρνουν τη μορφή ευκαιριών..προσώπων.. κι άλλα σημαντικά!

Comments

Popular Posts