Συνενοχή στο έγκλημα

Ανάμεσα στα λόγια μου, εκεί

που το μαύρο μελάνι λιώνει ,κυλάει στο χαρτί
σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από το σκοπό του.
Την αποτύπωση της εξομολόγησης.


Ποιος να θυμώσει μαζί του ;
Είναι βαρύ, πολύ, μερικές φορές  το φορτίο
και το μελάνι
είναι υπεύθυνο να το πάρει στις πλάτες του
να είναι αυτό ο μεταφορέας της περιγραφής του συναισθήματος.
Τι μεγάλη ευθύνη!
Τι πόνο και τι πάθος κάθε φορά φέρνει μαζί του
υπάκουο
επιτρέπει να σχηματίζονται οι λέξεις


Ανάμεσα στα λόγια μου,εκεί

που το μαύρο μελάνι τρέχει στο χαρτί
φοβισμένο
να γλιτώσει.
Να γλιτώσει απ τη συνενοχή στο έγκλημα.
Στο έγκλημα να περιορίζει κανείς την έκφραση της εμπειρίας
ενός συναισθήματος,μιας σκέψης


ήμουν, ίσως, λιγάκι αυστηρή
δεν είναι δα και έγκλημα να γράφεις για τα βιώματά σου
πιθανότατα, αδίκημα.
Αδίκημα του ίδιου σου του εαυτού βεβαίως
καθώς
ένα συναίσθημα, μια σκέψη
έχουν λόγο που είναι τέτοια
Αλλιώς, θα ήταν ήδη λέξεις γραμμένες με μελάνι στο χαρτί.
μα όχι.
είναι πολλά περισσότερα
είναι μια εμπειρία ολιστική
νους και σώμα υποτάσσονται στα "λεγόμενά" των συναισθημάτων και σκέψεων
νιώθουν, βλέπουν, ακούν , μυρίζουν, γεύονται την παρουσία τους

Κάποιες φορές.

Γίνονται ένα με αυτά,αφομοιώνονται
τα μέρη γίνονται ένα με το όλο,τα σύννεφα καλύπτουν όλο τον ουρανό
είναι μεγάλη, κάποτε, η δύναμη του ψυχικού και νοητικού κόσμου
τόσο
που καταπίνει το μέσο ύπαρξής της

δηλαδή,
το σώμα και το πνεύμα.

το βυθίζει
το κυριεύει
γιατί μόνο έτσι
μπορούν αυτά να εννοήσουν τι είναι αυτό το πυροτέχνημα που μόλις έσκασε



Ανάμεσα στα λόγια μου, εκεί
έχουν μπλοκαριστεί
κάπου ανάμεσα στις γραμμές
αισθήσεις που δεν μπορώ να μεταφέρω,
μόνο να νιώσω.

Ανάμεσα στα λόγια μου, εκεί
έχουν φυλακιστεί
όσα δεν έχουν γίνει λέξεις
ή δε θα γίνουν ποτέ
ή δε θα χωρέσουν ποτέ στις λέξεις
αλλά εκεί.

εκεί, ανάμεσα στα λόγια μου
αυτό που ψάχνεις δε θα βρεις

είναι καμουφλαρισμένο στο κενό,
-πονηρή φυλακή-
σχεδόν σα να μην υπάρχει καθόλου
μα μην αυτό σε απελπίζει

Ανάμεσα στα λόγια μου
σταμάτησε να ψάχνεις
δεν ζούνε μόνο εκεί
ζούνε κι αλλού
τα όσα είμαι
το πώς υπάρχω
και το γιατί.

Comments

Popular Posts