Οραματισμός

Είναι ένα μέρος 
αλμυρό, γαλάζιο κι ασφαλές.
Γνώριμο κι αγαπημένο.
μαγικό.

Είναι ένα μέρος

που έχει τη δική του ζωή
μάτια, μύτη, χέρια και σφυγμό.
Είναι όσο ζωντανό

όσο κι εγώ,
ίσως και πιο πολύ.
Το ξέρω απ' όταν ήρθα στο κόσμο.

Άρα, υποθέτω πως είναι κι αυτό
23 χρονών.

Γύρω μου
έχω όλα τα στοιχεία της φύσης.
Νερό. Πρώτα απ' όλα, υπάρχει νερό.
Αέρας. Που σαν γλυκός πατέρας,
χαϊδεύει τα μαλλιά μου.
Χώμα, γη. Σταθερότητα, σιγουριά.
Και φωτιά.
Αλλά αυτή μέσα μου.

Σιγοκαίει, χρυσοκίτρινη και ζεστή.
Σαν τις λαμπάδες το Πάσχα.
Μου δείχνει το δρόμο

και πάντα, δείχνει σωστά.

Μέσα στην καρδιά μου
υπάρχει μόνο αγάπη.
Ούτε ίχνος φόβου.
ο φόβος,

έχει εξαφανιστεί για πάντα.

Μέσα στην καρδιά μου

έχουνε στήσει χορό
τα δάκρυα, τα γέλια, και τα αισθήματά μου
είναι όλα μονασμένα τώρα πια
τίποτε δεν τα χωρίζει.
ο πόνος κι η χαρά μου,

είναι πλέον φίλοι.
Κι εγώ·
ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου.

Είμαι εγώ.
Εκεί, είμαι πραγματικά εγώ.
Χωρίς μάσκες, τρέμουλα και μίση.
Εγώ το παιδί

η ψυχή
η αλήθεια.



Υπόσχομαι

να με φέρω εδώ ξανά.
Να με προσέχω σαν τη μάνα μου.

Υπόσχομαι

πως όσο έχω αυτό το μέρος,
δε θα φοβάμαι τίποτα
Μόνο θα μεγαλώνω
Σα λουλούδι.
Και θα είμαι εγώ
η Ζωή.




Beach During Sunset

Comments

Popular Posts